Hooded Puffer Jacket i Army

Tid til ny vinterjakke?

Efteråret er godt i gang og det vil sige at man måske skal ud og anskaffe sig en ny overgangs/vinterjakke. Vi får naturligvis både jakker til herre og damer her i september måned.
Jakker til kvinderne: Til kvinderne har vi fået jakkebrandet: Selfhood på. Du kender måske ikke selfhood, men det er et dansk brand, som specialiserer sig i at designe og producere overtøj, hvor du kan forvente høj kvalitet. Selfhood har nørdet i de små detaljer både i forhold til design, men også i forhold til teknologien idet at alle jakkerne er vind- og vandtætte. I den kollektion vi har købt, vil der både komme lange og korte dunjakker. Der vil bland andet også komme tyndere jakker. De forskellige jakker kommer i det mest neutrale farver, så de kan sammensættes til alle outfits.
Jakker til herrerne:
På jakkedelen hos herrerne har vi indkøbt jakker fra brandet bl.a Revolution, der er kendt for deres holdbare jakker med et stilfuldt udtryk. Jakkerne kommer både med og uden hætte, og i forskellige nuancer og farver, som de fleste kan være med på. Revolution er samtidig et dansk brand, der har øje for detaljer, og sans for at skabe tidløse styles, som du kan bruge år efter år uden at den vil gå af mode. Det er ikke kun fra Revolution at vi kommer til at modtage jakker, Woodbird kommer nemlig også med en sending overtøj til herrerne. Deres jakker er klassiske, moderne og i god kvalitet. De vil blandt andet komme med korte og lang jakker, som er i et prisleje, hvor de fleste kan være med. Vi glæder os til at vise jer alle jakker til både herre og dame🤩
Træningstøj fra Moonchild

Træningstøj fra Moonchild

Nyt brand: Moonchild

 Et nyt brand vi har fået i butikken, er det danske brand Moonchild Yogawear, som specialiserer sig i at designe og producere yoga-og træningstøj til kvinder. Moonchild går meget i bæredygtighed, hvilket blandt andet kommer til udtryk af deres valg af materialer, hvor f.eks. brugte plastikflasker bliver implementeret i deres ”Lunar leggings” Derudover er størstedelen af deres produkter GOT-certificeret, hvilket gør at du med god samvittighed kan trække i dit nye træningstøj ;)

 Om deres produkterne:

 Hos reakt har vi leggings, toppe, sportbh´er og yogamåtter i naturgummi. Nogle er de forskellige styles kommer som sæt, men man kan selvfølgelig altid mixe og matche, som har lyst til. Man kan f.eks. køre et sæt hvor man både bruger ”Seamless Crop top” sammen med ”Seamless leggings”. Hvis ikke du er klar over hvad ”Seamless” dækker over, er det faktisk noget mange kvinder rigtig godt kan lide idet der er meget mere stræk i sammenlignet med andre leggings. Derudover har vi også Moonchilds ”Basic Tee” er en vores bestseller idet t-shirten bl.a. er produceret i modal, som er super blødt af have på, og nemt at ånde i, når man dyrker sport eller går derhjemme. De forskellige styles fra Moonchild kan også fås i forskellige farver, og alle produkterne kan findes under brandet: Moonchild på vores hjemmeside.

Mere end kun træningstøj:

 Moonchild laver selvfølgelig træningstøj, men man kan også sagtens bruge deres tøj til hverdag. Man kan f.eks. style deres leggings med en top og oversized blazer, eller med en sweatshirt og jakke til. Personligt synes jeg også at et par chunky boots er supper cool sammen med et par træningstights. Derudover kan deres ”Draped Tank Top” også sagtens styles til et par jeans, eller dresses up med et par habitbukser og en blazer.

 Håber at i blev klogere på Moonchild, deres produkter og hvordan du kan style dem! 

 

//Kamma,reakt

Vidste du at vi har børnetøj?

Vidste du at vi har børnetøj?

Flere har måske bemærket, at vi både har tøj til herre og kvinder, men vidste du at vi deler vores fysiske butik med børnetøjsforretningen: Olllifant.dk?

Ollifant forhandler børnetøj og tilbehør til børn i alderen fra 0-7 år. De forhandler mærker som bl.a. Joha, Lil Atelier, Marmar, Mikk Line og mange andre brands. Ollifant er især store på deres webshop, hvor det meste af deres salg ligger, men har valgt også at tilføje en fysisk butik, da udvalget i Skanderborg ikke er særlig stort i forhold til børnetøj. Ollifant er i løbende udvikling hvilket vil sige, at der hele tiden kommer nye brands og bredere målgruppe på sigt.

Ollifant ligger nederst i vores lokale på Adelgade 47 i Skanderborg, hvor hele deres sortiment er repræsenteret på reoler og ophæng. Er du på udkig efter en gave, et par ting til dine børn eller er du bare nysgerrig på at se butikken, så
er du mere end velkommen til, at komme ned forbi og se udvalget!😁
Reakts produkter

Reakts produkter

I reakt har vi samlet det udvalg at mærker, vi synes der passede ind i det koncept, vi ønsker at vi vise. Vi har nøje udvalgt hvert mærke, og sørget for at brands der specialiserer sig indenfor forskellige kategorier. Vi nu gennemgå  de forskellige mærker, herunder vil vi komme ind på hvad de især er gode til, hvad deres brand står for, og hvad du kan forvente af dem.


Brands/produkter på herresiden 


Lad os starte på herresiden. I og med vi har erfaringer fra vores tidligere butik Stay Fashion, ved vi hvilke brands der fungere for os. Eksempelvis har vi haft rigtig gode erfaringer med Resteröds, som især er gode på deres bambusserie, der passer rigtig godt på det klimavenlige aftryk, vi ønsker at repræsentere. Bambusserien indeholder F.eks åndbare t shirts og underbukser, som vi har haft rigtig gode erfaringer med. Samtidig producerer de fleecetrøjer af høj kvalitet, som fungerer året rundt i det danske vejr. 


Et andet mærke vi har succes med på herresiden er Han Kjøbenhavn. Det populære brand er kendt for deres til skæve til gang til Fashion, så man kan nemt finde styles i deres kollektioner, der skiller sig ud. Derudover er de stadig dygtige til at lave lækre t-shirts og hoodies med print i velkendt dansk kvalitet. 


Det er ikke det eneste danske mærke vi kommer til at få på herreside. No Nationality 07 eller bedre kendt som NNO7 er et dansk brand, der er utrolig stærke på det tidsløse design. Du kan forvente at se nogle lækre overskjorter og pants fra dem.


Et andet brand der faktisk kun fokuserer på pants er Plain. Plain laver de lækreste pants med masser af stræk, god pasform og i forskellige farver og mønstre. Her kan du være sikker på at købe et par pants der holder i lang tid, hvis du passer på dem. 


GABBA fokuserer ligesom Plain kun på en ting, nemlig jeans. Hvis du elsker stræk i pants, er vi sikker på at du vil elske stræk i jeans. Fra GABBA har vi indkøbt forskellige modeller både brede og smalle, og i lyse og mørke vaske, så der skulle gerne være lidt for enhver smag.


Et andet brand vi også har på jeans-kategorien er Woodbird . De er især kendt for deres jeans, og især deres model kaldet “Doc” er en favorit blandt mange kunder. Ikke nok med at de er gode på jeans, laver de også t-shirts, hoodies, skjorter m.m. Woodbird er et brand hvor høj kvalitet går hånd i hånd med en håndgribeligt prisleje, hvor de fleste kan være med.


Revolution har også et brand der kvalitetsvarer til en fair pris. Revolution er især kendt for deres lækre overtøj, hvor de har fokus på detaljer og høj funktionalitet. Der tænkt meget på farverne, så de forskellige styles hænger perfekt sammen.


Et brand der bestemt også er gode til farver er selvfølgelig Colorful Standard, som laver t-shirts, sweatshirts, sweatpants og shorts i farver fra hele paletten. Alle styles er produceret af 100 % økologisk bombuld. Alle styles er unisex, så her skal damerne ikke snydes.


Sidst men ikke mindst har vi Garment Project, som står for sko på  vores herreside. De er især kendt for deres causal sneakers, der både egner sig til hverdag og til mere formel brug. De forskellige sneakers er laver af læder eller ruskind, hvilket gør den holdbare.


Brands/produkter på damesiden


Trends hos pigerne kommer lidt hurtige end på herresiden, derfor synes vi at det har været vigtigt for os at få brands ind, der reagerer hurtigt på nye trends. Her er Modström super dygtige. Modström laver alt fra bluser og basic til bukser og overtøj. Især deres overtøj er de kendt for, hvor de har fingret på pulsen, i forhold til hvad der lige rør sig i modebilledet. Blazersæt er også en af deres kendetegn.


Et andet brand der også reagerer hurtigt på trends er Noella, som laver tidløse styles til en god pris. De laver feminine styles, hvor kjoler, bluser, og veste spiller en essentielt rolle. Noella er især kendt for deres strikvest, der kan styles til det meste.


Gestuz er også et mærke der er gode til at lave feminine styles med et touch af en rå stil til både hverdag og fest. De er super dygtige til at lave stilrene kjoler, men detaljer, der gør at pasformen er lige som den skal være. Mærket er dansk, og det kan også mærkes på kvaliteten.


Et andet dansk mærke er Blanche. De fokuserer især på at lave bæredygtige styles, så du kan bære dit outfit med god samvittighed. Udover bæredygtigheden har Blanche en nytænkende indgangsvinkel, som gør deres design anerledes. De er især kendt for deres logo-t-shirt.


På overtøj har vi Selfhood, som også er et dansk etableret brand, der hovedsageligt specialiserer sig indenfor overtøj. Selfhood har nørdet i de mindste detaljer både rent designmæssigt og teknologien bag, så du kan forholde dig tør i det danske vejr. Vi kommer blandt andet til at se nogle lækre dunjakker derfra.


Udover tøj kommer Jane Kønig til at stå for vores smykkeudvalg. Jane Kønig er super populær indenfor smykkebranchen og er tit et navn du ser på ønskelisten. De laver både øreringe, armbånd, halskæder, ringe m.m. De er eksempelvis meget kendt for deres “v-ring”.


For at supplere tøjet og smykkerne, har vi valgt at køre et brand som Hype the Detail indover. De laver strømper og leggings, som er med til at give det sidste touch til outfittet. Her kan du forvente er par leggings, der ikke bare går i stykker efter første gang du bruger dem.


Livsstils brand/produkter:


For at skabe den ønskede stemning får vi lov at vise jer B&O i butikken. B&O kombinerer ny teknologi med design. Vi er så heldige at kunne præsentere deres Beo Sound og Beo Play serie butikken. 


Derudover har vi valgt et andet livstilsbrand som Badeanstalten, for at skabe endnu en dimension til butikken. Badeanstalten leverer både sæber, cremer, olier m.m. De går i sær meget op i dufte, samtidig med at de har sans for detaljer på deres fine emballage.



Reakts fremtid

Reakts fremtid

Som nystiftet fysisk butik og webshop har vi selvfølgelig en masse forhåbninger for fremtiden. Ovenpå corona blev vi klar over at tingene godt kunne gå imod os, men det valgte vi at se bort fra, fordi vi er så passionerede og dedikeret til vores nye projekt. Vi har inddelt det her i 3 fokusområder, hvor vi vil komme ind på hvilke visioner og refleksioner, vi har gjort os om fremtiden.

Fremtidige visioner for webshoppen

Vores webshop reakt.dk vil vi fokusere mere og mere på. Vi kan ikke undgå at kigge på den udvikling onlinehandel var gennemgået de sidste år. Kunders shoppeadfærd har ændret sig, og mange foretrækker at sidde hjemmefra og ligge tingene i kurven. På længere sigt, vil vi gerne tage vores egne produktbilleder, som kan skabe netop det udtryk, vi gerne vil have frem. Derudover vil vi gennem annoncer på blandt andet Instagram og Facebook skabe endnu mere kendskab og omsætning. Vi vil hele tiden målrette annoncer, så vi rammer de kunder, vi gerne vil. For også at følge udvikling vil vi i fremtiden ligge øget fokus på afhentning i butik, som vi har haft gode erfaringer med fra tidligere. Det er en god måde for at skabe endnu mere trafik i butikken. Hvis vi oplever et  behov eller efterspørgslen kan det også være at vi forsætter med det koncept kørte i den gamle Stay Fahsion, nemlig at give gratis levering til hoveddøren samme dag, hvis kunden bestiller inden kl. 16 og bor i 8660 Skanderborg. Dette ville kunne skabe den unikke service, som vi gerne vil adskille os fra andre med. 

Det ef vigtig for os hele tiden at opgradere webshoppen, så vi kan forbedre os. For os betyder de små ting meget, derfor vil vi med tiden forbedre indpakning af pakker, flyers, ordrebekræftelse osv. På længere sigt vil vi sætte mere fokus på vores trustpilot, så alle kunderne kan handle med ro i maven. 

Fremtidige visioner for vores fysiske butik

Efter at have indrettet butikken lige efter de forestillinger, vi har gjort os, vil vi fremover fokusere meget på anerledes ideer, der vil kunne adskille os fra. Vi vil gerne en butik, som bliver talt om i byen, og en butik hvor du bliver overrasket. Vi vil blandt andet eksperimentere med temaer i vinduerne, som kan skabe øget opmærksomhed. Næsten alt i butikken er flytbart dvs. at vi kan rykke helt om i butikken for at skabe et bestemt udtryk. I forhold til udsalg, kunne vi godt tænke os at lege lidt med farve folie på vinduerne, som virkelig signalerer til kunden at der er tilbud. Alt i alt skal vi finde ud af hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. 

I forhold til brands vil vi også finde ud af hvad der fungerer, hertil har vi også planer om at udvide med andre store modebrands, som vi allerede har kontakt til, både til vores herre- og dameafdeling. Dette vil gøre vores udvalg endnu bredere, samtidig med at det vil skabe fornyet interesse og omtale. Vi ligger hele tiden vægt på at vælge brands der er specialister i hver deres ting, og som henvender sig til forskellige målgrupper, så vi både har noget til de unge og piger og drenge, og til de 30-50 årige som ønsker noget nyt til klædeskabet.


Fremtidige visioner for Instagram

Som vi har nævnt i tidligere blogindlæg, vil vi gerne vokse eksponentielt især på Instagram, som bliver vores hovedfokus. Her vil i fremtiden  skyde fede billeder, som til at starte med vil blive taget med telefonen, men på længere sigt vil vi gerne have et kamera til rådighed, så vi kan forbedre kvalitet. Videoer vil være en stor del af det content vi kommer til at ligge, det gælder både lookbooks, hverdag i butikken og snakkevideoer på stories. Det er vigtig at udstråle at vi ikke kun er en butik, hvor man skal købe noget, men ligeså meget et sted hvor man kan komme og kigge og eventuelt lige få en lille snak. På den måde ønsker vi at kunderne skal kunne identificere sig selv med os. Dette gør vi også at bruge microinfluencers i fremtiden. Det bliver få unge i Skanderborg kommune, som kommer til at reklamere med noget af vores tøj på Instagram. Dette gør vi for at få de lokale unge ned i butikken, som er dem vi især gerne vil ramme. Vi vil samtidig afholde fremtidige arrangementer med disse microinfluencers for også at lære dem at kende, så det ikke bliver fremmet for dem at reklamere for os. Selvom vi på længere sigt gerne vil nå ud til hele landet med vores webshop, vil vi starte med at fokusere på Skanderborg og omegn. Det vil vi blandt andet også gøre ved at  arrangere giveaways, hvor vi giver en premiere ud, hvis man tagger nogle af sine bekendte, på den måde håber vi også på at række endnu bredere ud, og forhåbenligt for flere følgere og en bedre integration på vores post.



Reakt er åbnet

Reakt er åbnet

Ventetiden er ovre, endelig er Reakt åbnet. D. 2 august 2021 åbnede vores fysiske butik i Skanderborg. En dag inden tyvstartede vi og lancerede vores nye webshop; reakt.dk. Processen dertil har været tidskrævende, men på alle måder det værd.

Vores tanker bag:

I vinters begyndte de første tanker på omkring en ny butik, et nyt koncept, en kvindeafdelingen. Den gamle butik Stay havde klaret sig rigtig godt, men det var som om der manglede noget. Noget der ligesom adskilte sig fra andre butikker. Vi ville mere end blot at være en herretøjsforrentning. Vores store vision var at fusionere vores herreafdeling med en kvindeafdeling, på den måde ville vi kunne højne vores profil og skabe endnu mere trafik i butikken. Personligt synes vi at synagien mellem herre - og dameafdelingen er super god, og er med til at skabe en endnu federe stemning i butikken.

Meningen bag vores indretning:

Vores helt store vision er nemlig at skabe en unik stemning. Dette gør vi blandt andet ved at interagere socialt med vores kunder, og give den bedst mulige service. Vi stræber efter at kunden har en følelse af at de har fået den bedst mulige behandling, når de går ud af døren. Ved siden af de sociale aspekt, prøver vi også at skabe en anderledes følelse gennem vores indretning. Som navnet ”Reakt” også hentyder til, vil vi gerne have kunderne til at reagere på vores indretning, der bæger præg af nogle mere rå materialer. De rå materialer består hovedsageligt af beton, glas, stål, jern, som er med til at skabe et klinisk udtryk, som er det vi tror man kommer til at se mere og mere af i fremtiden. Onlinehandlen har fået en større og større indvirkning på kundernes shoppevaner, og derfor reagerer vi også på fremtiden, ved at få inspiration fra såkaldte showroom, hvor der ikke er proppet med tøj på væggene. I den sammenhæng har vi valgt kun at have vores tøjudvalg hængende på tøjstativer, bortset fra vores outfitbokse, fordi vi synes det skaber en mere overskuelig atmosfære i butikken. På den måde lader vi tøjet tale for sig selv, da i stedet ønsker at skabe inspiationen ved hjælp af Instagram, som bliver vores primære sociale platform.

De sociale mediers indflydelse på vores butik:

Den måde vi også vil adskille os fra andre butikker, er netop vores brug af sociale medier. Vores mål er at skabe en instagram, der henvender sig til en bred målgruppe, hvor man kan gå ind og finde inspiration til det næste køb. Dette vil vi gøre ved at være tro mod vores stil på vores post, og lade os inspirere af den rå stil vi kører i butikken. Dertil vil vi altid være med på de nyeste trends hvad der også angår videomateriale. Videoerne vil blandt andet blive vist på et tv i butikken, som vi gør for at integrere vores content fra sociale medier og på den måde skabe mere inspiration i butikken, og samtidig skabe forøget interesse for både den fysiske butik, webshop og vores instragram.

Det er også på de sociale medier at vi vil annocere diverse events. For ikke kun at blive en tøjforretning, vil vi gerne opnå en dybere tilknytning til kunderne. Det vil vi blandet andet gøre ved at arrangere en række begivenheder. Vores mål er også skabe en løbeklub, som skal være med at samle Skanderborg, samtidig med at vi kan lære vores kunder endnu bedre at kende, og på den måde danne en relation, der ikke er overfladisk.